Om Stateless

11 mars 2007

Utmaning

Jag har blivit utmanad av min kära...

Här är spelreglerna:

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Sex andra bloggare kommer inte att bli drabbade av mig som reglerna föreskriver. Underligt, va...?

2. Jag har aldrig ätit på McDonald's. (När man tänker efter är det ju möjligt att underligheten i de här svaren beror på ens perspektiv...)

3. När jag var 11 sprang jag in i metallbalk under lek och fick sys rejält. Det har gett mig en fläck uppe på huvudet där håret bara växer till stubb. Är inte det underligt? Hur kan det växa ständigt, men bara till tre millimeters längd? Hur vet det när det ska sluta?

4. Jag får dödsångest av att höra Lill Lindfors sjunga. (Se brasklapp efter punkt 2).

5. Jag tycker inte om att gå och lägga mig på fredagkvällar för jag är rädd för att det ska vara måndag morgon när jag vaknar. (Se punkt 2 igen...)

6. Bättringen som utlovas i föregående bloggpost inföll snabbare än väntat...

Inga kommentarer: